« The Daily Memo - 9/8/06 | Main | The Daily Memo - 9/11/06 »

I Hate Sean CombsPuff DaddyP. Diddy…Puff Douchey

puffy.jpgThere are some truly great hip-hop producers out there who are immensely talented and bring a lot to the mix. Puff Douchey, in my opinion, ain’t one of them. He produces tracks that, more often then not, don’t rely on new and fun beats or samples which are rejiggered in a unique way - instead, he simply pinches old classic samples wholesale, laying some crap on top of them. In fact, it seems that he’s much more “popular” for his grandstand events (arrivals and “performances” at award shows, pimped out parties, etc.), his fashion crap and constant name changes.

Well, looks like he may have to do a name change again. Puffy’s latest moniker, Diddy, got him into some legal hot water over in England as it seems there’s already a Diddy on the scene on that side of the pond. Richard Dearlove is a British producer best known for a remix of Blondie’s “Atomic,” and he’s been going by Diddy since 1992. So Dearlove sued Puff Douchey and they were set to go to court next month. However, they’ve reached a settlement and Douchey has agreed to pay the real Diddy over a hundred thousand pounds and to stop calling himself Diddy in England.

So the question is, will he still go by Diddy everywhere else, and use some new name just in England, or will he simply change his name yet again for worldwide use? Might I suggest that he go with a worldwide change and start calling himself…oh, I don’t know…Douchey?

| Comments (11)


Comments

i agree i would call puff a piece of shit,but then I'd be insulting shit.he is nothing more than a pimp who rapes hip hop for all its worth.stop rapping(if you can call it that)you faggot muthafucka.

I hate Puff DADDY OR WHATEVER HE GOES BY THESE DAYS.............HIS TWINS ARE SO BEAUTIFUL AND HE NEEDS TO MARRY HIS TWINS MOM BECAUSE SHE IS TOO! I DONT LIKE PUFFY FROM BACK IN THE DAYS WHEN HE STOLED SHIT FROM MY MAN 2PAC!!! YOU KNOW 2PAC HELD IT DOWN THEN!! FUCK WHAT THEY SAY ABOUT FAT ASS BIGGIE!!REST IN PEASCE MY MAN! weak ass sean combs!!!!!!! you are so weak! I brought your last cd FOR $5 FROM OFF THE STREET and it is weak!!! you need something OFF THE CHAIN in your life! just stick with the beautiful kids!!!! THAT'S THE ONLY THING YOU ARE PROBABLY GOOD FOR! one!!!!!!!!!!!!

WHAT!! I LOVE P.DIDDY! I CAN'T BELIVE THAT YOU PEOPLE TRASH TALKS HIM LIKE THIS! DID YOU KNOW HE DONATED OVER THREE MILLION DOLLARS TO CHARITY! IF YOU HATE HIM SO MUCH THEN DON'T GIVE A DAIM TRASH TALK HIM!!!OFCORS HE HAD SOME NAGATIVE STUFF IN HIS PAST BUT NO ONES PERFECT! EVRY SINGER,ACTOR OR A HUMAN AS SOMETHING NEGATIVE IN THEIRS PAST! LET IT GO YOU BITCHY TASH TALKING PEOPLE!!!! I LOOOOOVE YOU P.DIDDY I CAN DIE FOR YOU!!!!

GO TO HELL YOU FUCKERS THAT HATE HIM THAT MUCH!!!

Yeah! That she said!!
P. Diddy is a wounderful boy

I like P.diddy

I like dis name Diddy sound way betta den that dumb shyt so ya niggas dat trippin either shut da fukk up or stop lookin at Diddys shyt...D.U.B. SQUARD....cuz we FLY N we stay HIGH NO LIE WE SMOKE DAT...LOL...sike naw but DIDDY IS DA SHYT but will neva be as good as mi nigga Lil' Weezy
Da Jawn
~$~Laquisha~$~

Hes an a'' ho'e.I heard he rings some man at 5.00 in the mornin to get him jewlery and he has some guy with an umbrella over p diddys head.

ANYONE dat knows real rap would'nt listen to diddy's faggot ass,feminine-derived, shit. This soon-to-be dead mother fucker did (try)to steal Tupac's and other's lyrics. Hopefully I didn't make any of you little girls cry. FUCK BAD BOY!

I have been watchin his new show on mtv lately, and I gotta ask why? How did this nutsack get where he is? Oh, I know, it's all u stupid ass nigger lovin dipshits who bought his drivel infested cds all these years. Thanx a bunch, dipshits. We really needed another ugly ass nigger to listen to.

you know i really hate diddy i really do beleive hes the one who shot 2 pac i really really do because him and biggie were buds and 2 pac and shug night were bud .... but 2 pac and shug were enemies with biggie and diddy...i think diddy shot 2 pac then biggie didnt want anything to do with it so diddy shot him too, or shug night was so mad that he shot biggie for them shooting 2 pac....thats wat i stongly beleive